vrijdag 5 maart 2010

Gezocht: academische onderzoekers

Hoi academische onderzoekers,

Ik wil graag met andere academische onderzoekers op het gebied van ondernemerschap ondernemen.

Ik merk dat de Nederlandse overheid en semi-overheden grote opdrachten verlenen aan grote onderzoeksbureaus die geen kennis van zaken hebben, maar die wel over goede contacten in de 'subsidie-wereld' beschikken.

Omdat ik gewoon te weinig capaciteit heb om grote opdrachten alleen uit te voeren, zoek ik naar academische onderzoekers. Doel is het ondernemerschap in praktijk te brengen door samen grote, interessante opdrachten binnen te halen die praktisch relevant zijn en die mooie publicaties opleveren. Daarnaast kunnen we zo in de praktijk laten zien dat ondernemende virtuele netwerkorganisaties net zo succesvol kunnen zijn als de ouderwetse hiƫrarchische organisatie.

Mail mij op avandenborn@bornto.nl als je je aangesproken voelt.

Groet,

Arjan